Wednesday, January 18, 2012

Our New Brand of Community





pls open using real player

Agak2 apa yang dapat disimpulkan bila korang tgk video ni ? Ini sebenarnya masalah yang aku hadapi sejak 2-3 mlm ni. Semalam dia menyalak lagi. Tak cukup time 'prime hrs' dibantainya pulak time 'sleepy hrs' - 1-2am!!! WTF.... Aku tak salahkan menatang tu sbb dia mmg tak dak akal. Tapi tuan yg cukup 'berakal' tu yg aku angin sgt. Time siang pandai plk dia letak menatang tu dlm rumah. Time dia nak tidur, dia letak menatang tu belakang rumah. Cerdik betul. Biar jiran yang dengar bunyi bising malam2 buta.

kantoi bawa anjing 'main-main' kat luar rumah

Kepada rakan-rakan yang memelihara, aku tak kisah kalau letak dalam rumah je (walaupun ia tetap satu kesalahan). Pls jgn bawa keluar rumah, ambik angin luar!!! Korang tak kan tak tau perangai anjing, main PANCUT jer ikut suka mak bapak tuan dia.

Tahukah anda ??? Adalah satu kesalahan mengikut undang2 perbandaran jika seseorang ditangkap memelihara ANJING di dalam Pangsapuri !!! Undang2 ni aku rasa related lagi dgn Townhouse - mungkin...

Sabtu ni mmg aku nak 'melawat' MPS. Aku nak buat report. Biar MPS datang buat SPOT CHECK kat townvilla ni. Nasib la sapa yang terkena !!!

ps: byk lagi pic akan di-upload... tungguuuuu...



3 comments:

  1. memekak nyer..tuan punya anjing ni mcm takde otak jer...

    ReplyDelete
  2. cayalah bang. Cek TTP11 rumah nombor 13 lagi macam lahanat bang. baru cadang nak gi majlis. Saya belum pindah lagi, tapi tiap kali datang jenguk2 rumah asyik la kena salak je. sekali tu menatang tu dah terjongok kat dalam rumah saya pun :(. Studid owner.

    ReplyDelete
  3. bising tu sebab tuan dia x kasi kan lagi la tu...pada saya mungkin kena buat perjumpaan penduduk taman..kalu kita baik dengan jiran sebelah ke..depan ke..minta jiran yang seagama mereka tegur..

    ReplyDelete